Sarıgöl Mustafa Metin İmam Hatip Ortaokulu’nun okul salonunda gerçekleştirilen iftar programına okul idarecileri, öğretmenler, veliler ve öğrenciler katıldı. Ramazan ayının birlik ve beraberlik ruhunu yansıtan programda katılımcılar aynı sofrada oruçlarını açarak birlikte iftar yaptı.

İftar yemeğinin ardından öğrenciler tarafından hazırlanan program sahnelendi. Program kapsamında öğrenciler geleneksel Ramazan manileri okurken, gerçekleştirilen semazen gösterisi izleyenlerden büyük alkış aldı.

Manisa’nın tescilli ürünü tezgahlara indi, fiyatı dudak uçuklattı
Manisa’nın tescilli ürünü tezgahlara indi, fiyatı dudak uçuklattı
İçeriği Görüntüle

Sarıgöl Mustafa Metin İmam Hatip Ortaokulu Müdürü Veysel Çetin, düzenlenen programla ilgili yaptığı açıklamada, “Okulumuz Aile Birliği tarafından düzenlenen iftar yemeğinde velilerimiz, öğretmenlerimiz ve öğrencilerimizle bir araya geldik. İftarın ardından öğrencilerimiz tarafından hazırlanan sema gösterisi ve Ramazan manileri sunuldu. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” dedi.

Program, katılımcıların öğrencileri tebrik etmesi ve hatıra fotoğrafları çekilmesiyle sona erdi.

Kaynak: İHA