Edinilen bilgiye göre, olay önceki gün sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde yaşandı. K.T. (49) isimli şahsın belediye binasına yönelik siyasi semboller yaptı. Duruma müdahale eden güvenlik görevlileri, şahsı bölgeden uzaklaştırmak istedi.

Bu sırada şüphelinin önce belediye tarafından sahiplenilen "Gece" isimli köpeğe, ardından da güvenlik görevlilerine tekme attığı öne sürüldü. Yaşanan arbede sonrası güvenlik görevlileri tarafından etkisiz hale getirilen şahıs, polis ekiplerine teslim edildi.

Salihli Belediyesi avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alınan K.T., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şüpheli, çıkarıldığı mahkemece "Basit Yaralama" suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Manisa’da şafak operasyonu! Cephanelik gibi evlerden çıktı
Manisa’da şafak operasyonu! Cephanelik gibi evlerden çıktı
İçeriği Görüntüle

Belediyeden Açıklama

Olayın ardından Salihli Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, saldırının yalnızca personele değil, kamu hizmetine ve birlikte yaşama kültürüne yönelik bir saldırı olarak değerlendirildiği belirtildi.

Açıklamada, olayın faili olduğu belirtilen kişinin kamu görevlisi olmasının ayrıca düşündürücü olduğu ifade edilerek, ilgili kurumlar nezdinde idari soruşturma başlatılması için girişimlerde bulunulacağı kaydedildi.

Belediye açıklamasında ayrıca, siyasi semboller, nefret dili ve şiddet yoluyla kamu kurumlarına yönelik saldırıların meşrulaştırılamayacağı vurgulanırken, olayın tüm yönleriyle araştırılması gerektiği belirtildi. Açıklamada, Salihli Belediyesi'nin personelinin güvenliğini, vatandaşların huzurunu ve tüm canlıların yaşam hakkını korumaya devam edeceği, olayın hukuki ve idari süreçlerinin takipçisi olunacağı ifade edildi.

Muhabir: ONAY OZAN