Sel felaketinin ardından sahada yürütülen çalışmaları yerinde inceleyen başkanlar, afetten etkilenen ailelerin taleplerini dinleyerek yapılan destekler hakkında bilgi verdi. Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından selden zarar gören vatandaşlara 700 bin lira nakdi yardım ile beyaz eşya desteği sağlandığı belirtildi.

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, vatandaşların zor günlerinde yanlarında olmaya devam edeceklerini ifade ederek, selden etkilenen hanelerin yaralarının sarılması için tüm imkanların seferber edildiğini söyledi.

Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ise yoğun yağışların ilk anından itibaren belediye ekiplerinin sahada görev yaptığını belirterek, afetten etkilenen vatandaşların ihtiyaçlarının karşılanması için çalışmaların sürdüğünü kaydetti. Nurlu, Manisa Büyükşehir Belediyesi ile koordinasyon içinde hareket ederek mağduriyetlerin giderilmesi için gerekli desteklerin sağlandığını ifade etti.

Yetkililer, selden etkilenen bölgelerde hasar tespit ve iyileştirme çalışmalarının devam ettiğini belirtirken, vatandaşların yaşadığı mağduriyetlerin en kısa sürede giderilmesi için çalışmaların aralıksız sürdürüldüğünü vurguladı.










