Açıklamada, Kurşunlu Piknik alanındaki çöpler nedeniyle vatandaşların kokudan ve sinekten oturamadığı, Mimar Ferdi Zeyrek Parkı’nın ise bakımsız ve aydınlatma sisteminin yetersiz olduğu ifade edildi.

Yazılı açıklamada şu görüşlere yer verildi. “ Salihli belediyesi kurşunlu piknik alanı; belediye zamanında temizlik yapmadığı için her yer pislik içinde, her yer çöp yığınları olduğu için vatandaş sinekten ve kokudan buralarda oturamaz hale geldi. Birde sözde geçtiğimiz yıl alkolsüz alan yaptık diye övünen Sayın Başkan denetim nerde hâlâ her yerde alkol alınmaya devam ediliyor. Salihli halkının tek nefes alabileceği ve keyifli bir vakit geçireceği ortam kalmamıştır. Bir an önce gereğinin yapılmasını bekliyoruz. Sayın başkan yapımında hiç bir taşında emeğiniz olmayan parkın ismini ilk belediye meclis toplantısında değiştirdiniz. Keşke isim konusundaki hassasiyeti temizlik ve bakım konusunda da gösterseydiniz, parkın hali resimlerdeki gibi gençlerin ve ailelerin oturma alanları kırık çocuk oyun alanları bakımsız bir vaziyettedir. Güvenlik zafiyetinden ve akşamları Park içi aydınlatmalarının yetersiz olmasından dolayı aileler çocuklarını parka getiremez oldu. Sizlerden öncelikle bu konular hususunda duyarlılık beklerdik.”













