Salihli Galatasaraylılar Derneği, şampiyonluk kupasını Sektör Medya Grubu’na getirerek sarı-kırmızılı camianın sevincini paylaştı. Dernek Başkanı Uğur Özçelik ve yönetimi tarafından gerçekleştirilen ziyarette, şampiyonluk coşkusu renkli görüntülere sahne oldu.
Sporun birleştirici gücüne dikkat çekilen buluşmada, Sektör Medya Grubu çalışanları ve dernek yöneticileri kupa ile hatıra fotoğrafları çektirerek bu özel anı ölümsüzleştirdi.
Ziyaret sonunda Galatasaraylılar Derneği yönetimi, misafirperverliklerinden dolayı Sektör Medya Grubu’na teşekkür etti.













Muhabir: Behzat Akcan




