Salihli’nin önemli tarihi ve manevi değerlerinden biri olan, 1887 yılında ibadete açılan Hamidiye Camii için açılış programı düzenlendi. Programa Salihli Kaymakamı Ali Güldoğan ve protokol üyeleri katıldı.

Manisa'da 135 yıllık 'Kukla Deve' geleneği yaşatılıyor
Manisa'da 135 yıllık 'Kukla Deve' geleneği yaşatılıyor
İçeriği Görüntüle

Program kapsamında cami yeniden ibadete açılarak cuma namazı kılındı.

Kaymakam Güldoğan, yaptığı açıklamada tarihi ve kültürel mirasın korunarak gelecek nesillere aktarılmasının önemine dikkat çekti.

Öte yandan Muharrem ayı dolayısıyla cami önünde aşure ikramı da gerçekleştirildi. Programa katılan Kaymakam Güldoğan, vatandaşlarla bir araya gelerek aşure dağıttı. Güldoğan, birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün yaşatılmasına katkı sunan herkese teşekkür etti.

731253004 1644240827280561 4824905074018452986 N

731323452 1644240520613925 7164936725864596812 N

731334936 1644240390613938 2981144689364882466 N

8-393

9-345

731163728 1644240437280600 3010565192923237286 N

5-691

6-591

4-854

2-1262

3-1058

Muhabir: Behzat Akcan