Turizm kenti olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Salihli’de turizm sektöründe önemli bir ivme kazandıran ve kurulduğu günden bugüne kadar on binlerce kişiyi ağırlayan Lidya Sardes Termal Otel, misafir memnuniyetine verdiği önem, kaliteli hizmet anlayışı ve güler yüzlü personeliyle dikkat çeken ayrıntılarıyla ‘Memnuniyet Başarı Ödülü’nü ağırladığı on binlerce misafirlerinin oylarıyla aldı.

‘Memnuniyet Başarı Ödülü’nü almanın haklı gururunu yaşadıklarını belirten Otel Genel Müdürü Selçuk Savaş “Misafir memnuniyetini esas alan kaliteli hizmet anlayışı, güler yüzlü personeli ve modern altyapısıyla Salihli ve bölgesinin prestij markası olan Lidya Sardes Termal Oteli’miz, bu önemli ödülü siz değerli misafirlerimizin oylarıyla aldı. Salihli’mize yakışır bir hizmet anlayışıyla sizleri ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.







