2001 yılında eğitim-öğretim hayatına başlayan Kula MYO, bu yıl İşletme, Maliye, Halkla İlişkiler ve Tanıtım ile Mimari Restorasyon programlarından 150 öğrencisini mezun etti.
Mezuniyet töreninde öğrenciler ve aileleri hem gurur hem de duygusal anlar yaşarken, Türkiye’nin farklı illerinden gelen aileler çocuklarının mezuniyet sevincine ortak oldu.

Program kapsamında ilk olarak okul bahçesinde davetlilere yemek ikramı yapıldı. Ardından Manisa Celal Bayar Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Rana Kibar ve Üniversite Genel Sekreteri Erhan Doğan’ın tören alanına katılımıyla resmi programa geçildi.

Törende Kula MYO Yaren Ekibi’nin gösterisi büyük beğeni toplarken, okul birincisi Hayal Tuana Tokmak’ın konuşması salonda duygusal anlara sahne oldu. Daha sonra Kula MYO Müdürü Doç. Dr. Ahmet Yavuz Çamlı ve Rektör Prof. Dr. Rana Kibar da birer konuşma gerçekleştirdi.

Programın devamında dereceye giren öğrenciler ile gönüllülük faaliyetlerinde yer alan, kalite temsilciliği yapan ve dış paydaş etkinliklerinde görev alan öğrencilere plaket ve belgeleri takdim edildi.

Yaklaşık 1000 kişinin katıldığı törende akademik ve idari personel, kurum amirleri, siyasi parti ilçe başkanları, öğrenciler ve aileler bir araya geldi. Program, mezun öğrencilerin kep atma töreni ve öğrenci andının okunmasıyla sona erdi.















