Aydın İl Jandarma Komutanlığı kent genelinde uyuşturucu madde kullanımı ve ticaretinin önlenmesine yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Edinilen bilgiye göre, Germencik ilçesi Hıdırbeyli Mahallesi'nde jandarma ekipleri devriye esnasında durumlarından şüphelendiği 3 şahsı durdurdu. B.Y., T.U. ve M.K. isimli şüpheli şahısların üzerinde yapılan aramada bir miktar uyuşturucu madde ele geçirildi. Gözaltına alınan şüphelilerin sağlık kuruluşunda yapılan testlerinde de uyuşturucu madde kullandıkları tespit edildi.

Manisa'da otoyolda şok baskın: 4 ton menşei belirsiz midye ele geçirildi
Manisa'da otoyolda şok baskın: 4 ton menşei belirsiz midye ele geçirildi
İçeriği Görüntüle

Konuyla ilgili soruşturma sürüyor.

Kaynak: İHA