SİZİN SESİNİZ

Sel sonrası oluşan çukur için vatandaşlardan çözüm çağrısı

Vatandaşlar, Salihli’de 13 Haziran Cumartesi günü yaşanan selin ardından Kurudere Caddesi’nde kaldırımda oluşan çukurun onarılmasını istiyor.

Abone Ol

Sektör Medya ihbar hattına ulaşan mahalle sakinleri, Sağlık Mahallesi 114 numaralı evin önünde bulunan kaldırımın sel sonrası zarar gördüğünü belirterek, aradan geçen süreye rağmen herhangi bir çalışma yapılmadığını ifade etti.

Vatandaşlar, söz konusu noktadaki çukurun zamanla büyüdüğünü dile getirerek,

“Salihli Kurudere Caddesi Sağlık Mahallesi 114 numaralı evin önündeki kaldırım yaşanan selden bu yana bu halde. Her geçen gün de çukur büyüyor. Kanalizasyon suyu evin bahçesine kadar girdi ve çok kötü bir koku var. Bir an önce çalışmaların yapılmasını istiyoruz” sözleriyle talepte bulundu.