KÜLTÜR SANAT

Salihli’de tarihi Hamidiye Camii yeniden ibadete açıldı

Salihli’de bakım ve onarım çalışmaları nedeniyle bir süredir ibadete kapalı olan tarihi Hamidiye Camii, tamamlanan çalışmaların ardından yeniden ibadete açıldı.

Abone Ol

Salihli’nin önemli tarihi ve manevi değerlerinden biri olan, 1887 yılında ibadete açılan Hamidiye Camii için açılış programı düzenlendi. Programa Salihli Kaymakamı Ali Güldoğan ve protokol üyeleri katıldı.

Program kapsamında cami yeniden ibadete açılarak cuma namazı kılındı.

Kaymakam Güldoğan, yaptığı açıklamada tarihi ve kültürel mirasın korunarak gelecek nesillere aktarılmasının önemine dikkat çekti.

Öte yandan Muharrem ayı dolayısıyla cami önünde aşure ikramı da gerçekleştirildi. Programa katılan Kaymakam Güldoğan, vatandaşlarla bir araya gelerek aşure dağıttı. Güldoğan, birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün yaşatılmasına katkı sunan herkese teşekkür etti.