ASAYİŞ

Salihli’de bağımlılıkla mücadele çalışması

Salihli Denetimli Serbestlik Müdürlüğü tarafından, Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü kapsamında çeşitli farkındalık etkinlikleri gerçekleştirildi.

Abone Ol

Etkinlikler çerçevesinde, müdürlüğün bulunduğu Salihli Adliye Sarayı önünde vatandaşlara yönelik bilgilendirme ve tanıtım faaliyetleri düzenlendi. Bağımlılıkla Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından hazırlanan afişler, hem Denetimli Serbestlik Müdürlüğü binasında hem de adliye ana girişinde sergilenerek vatandaşların dikkatine sunuldu.

Uyuşturucu ve bağımlılıkla mücadelede denetimli serbestlik hizmetlerinin önemine dikkat çekilen etkinliklerde, vatandaşlara bilgilendirici broşürler dağıtıldı. Broşürlerde bağımlılığın birey ve toplum üzerindeki etkileri ile mücadele yöntemlerine ilişkin bilgiler yer aldı.

Öte yandan 25-26 Haziran tarihlerinde Salihli Denetimli Serbestlik Müdürlüğü’nde gerçekleştirilen grup çalışmalarında da katılımcılara özel günün anlam ve önemine yönelik bilgilendirmeler yapıldı. Oturumların sonunda bağımlılıkla mücadele konusunda hazırlanan broşürler katılımcılara dağıtılarak farkındalık oluşturulması amaçlandı.

Yetkililer, uyuşturucu ve bağımlılıkla mücadelenin yalnızca kurumların değil, tüm toplumun ortak sorumluluğu olduğuna dikkat çekerek bilinçlendirme çalışmalarının devam edeceğini belirtti.