Manisa Büyükşehir Belediyesi ekipleri, 24 araçla ilçe genelinde kapsamlı ilaçlama çalışması gerçekleştirdi. Salihli Belediyesi ile Manisa Büyükşehir Belediyesi'nin koordinasyonunda yürütülen çalışmalar kapsamında, sivrisinek, karasinek ve diğer zararlı haşerelere karşı mücadele etkin bir şekilde devam ediyor.
Mahallelerde, dere yataklarında, sulak alanlarda ve haşerelerin üreme noktalarında gerçekleştirilen ilaçlama faaliyetleriyle vatandaşların sağlığını tehdit eden unsurların önüne geçilmesi hedefleniyor.
Açıklamada, halk sağlığını önceleyen çalışmaların yaz sezonu boyunca planlı bir şekilde sürdürüleceği belirtilerek, vatandaşların daha sağlıklı ve huzurlu bir yaşam sürmesi için mücadeleye kararlılıkla devam edileceği kaydedildi.