ASAYİŞ

Salihli Belediyesi’ne saldırı... Adli ve idari süreç başlatıldı

Salihli Belediyesi, belediye hizmet binası girişinde bulunan güvenlik kulübesine, görevli personele ve kulübede duran köpeğe yönelik gerçekleştirilen saldırıyla ilgili yazılı açıklama yaptı.

Loading...

Abone Ol

Belediyeden yapılan açıklamada, olayın dün sabah saatlerinde meydana geldiği belirtilirken, saldırganın güvenlik görevlileri ve emniyet güçlerinin müdahalesiyle etkisiz hale getirildiği ve olayla ilgili adli sürecin başlatıldığı ifade edildi.

Açıklamada, saldırı sırasında zarar gören ve Salihli Belediyesi hizmet binası önündeki kulübede bulunan köpek ise için gerekli veteriner kontrollerinin yapıldığı, olayla ilgili tutanakların tutulduğu ve hukuki başvuruların gerçekleştirildiği kaydedildi.

Saldırıyı gerçekleştirdiği öne sürülen kişinin kamu görevlisi olduğunun belirtilmesi üzerine, ilgili kurumlar nezdinde idari soruşturma başlatılması için girişimlerde bulunulacağı da vurgulandı.

Belediye açıklamasında, siyasi semboller, nefret dili ve şiddet kullanılarak kamu kurumlarına yönelik gerçekleştirilen saldırıların kabul edilemeyeceği belirtilerek, son dönemde siyasi kutuplaşmayı artıran söylemlerin toplumda tehlikeli sonuçlar doğurabileceğine dikkat çekildi.

Yaşanan olayın yalnızca münferit bir saldırı olarak değerlendirilmediğinin ifade edildiği açıklamada, olayın arka planı, amacı ve varsa yönlendiren unsurların da araştırılması gerektiği görüşüne yer verildi.

Salihli Belediyesi, halkın huzurunu, personelin güvenliğini ve tüm canlıların yaşam hakkını korumaya devam edeceklerini belirterek, saldırıyla ilgili hukuki ve idari sürecin sonuna kadar takipçisi olacaklarını bildirdi.