GÜNDEM

Salihli Belediyesi personel alımını duyurdu ! İşte başvuru şartları…

İŞKUR, kurum dışı kamu işçi alım ekranı üzerinden 3 yeni personel alım ilanını kamuoyu ile paylaştı. Aralarında Salihli Belediyesi’nin de bulunduğu 3 kurum toplam 80 personel alımı yapacak.

Abone Ol

Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak? Tüm bu soruların cevabı haberimizde.

50 BEDEN İŞÇİSİ ALINACAK

Salihli Belediyesi, İŞKUR üzerinden 50 beden işçisi alımı yapılacağını duyurdu. Duyuruda 50 beden işçisi alımı ilgili şartlara da yer verildi.

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Çalışma saati 08:30-17:30 olarak belirlenirken çalışma süresi de haftanın 6 günü olarak duyuruldu.

MÜRACAAT KOŞULLARI NELER ?

Duyuruda müracaat koşulları ise şu şekilde belirlendi.

Türk vatandaşı olmak

Akıl hastalığı bulunmamak

18 yaşını tamamlamış olmak

Affa uğramış bile olsa devletin güvenliğine karşı suçlardan, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlardan mahkum olmamak

Salihli’de ikamet etmek

BAŞVURU ŞARTLAR İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER ?

Öz geçmiş

Adli sicil kaydı (E Devletten arşiv kayıtlı)

Erkek için askerlik ile ilişiği olmadığına dair belge ( E Devletten)

Nüfus cüzdanı fotokopisi veya T.C kimlik kartı fotokopisi

Diploma, 2 adet fotoğraf, nüfus kayıt örneği

BAŞVURULAR NASIL YAPILACAK

50 beden işçisi alımıyla ilgili başvurular ise Salihli Belediyesi Personel A.Ş’ye elden veya zip dosyası halinde salihlipersonel@hotmail.com email adresine gönderilerek yapılacak.