Sektör Medya ihbar hattına ulaşan vatandaşlar, alanın kullanım amacından uzaklaştığını belirterek, piknik alanına araç girişlerinin yoğunlaştığını ifade etti.
Bir vatandaş, “Kurşunlu’da bulunan alkolsüz piknik alanı, arabalı piknik alanına dönüşmüş” sözleriyle duruma dikkat çekti.
Vatandaşlar, özellikle hafta sonları artan yoğunluk nedeniyle alanın hem kullanım düzeninin hem de huzurlu piknik ortamının olumsuz etkilendiğini dile getiriyor.